Marinko Čulić 24.05.2012.

Što nam znači pobjeda Karanikolića

Marinko Čulić Postjugoslavenski nacionalizami nikada ne funkcioniraju kao nešto odvojeno, singularno, nego kao zbir akcija i reakcija na širem ex-yu prostoru. Nikolićev izbor za srbijanskog predsjednika sigurno će izazvati povećano izlučivanje antisrpskih žlijezda u Hrvatskoj.

Što nas čeka

Trg Burze

Deutsche welle

Na referendum izašlo 43 posto birača

Fotografija članka
Prema podacima s više od 99 posto biračkih mjesta (u 23.40 - 99,81 posto), 66,27 posto birača glasalo je za ulazak Hrvatske u Europsku uniju, a 33,13 posto protiv
Iako se još uvijek radi o neslužbenim rezultatima, sa sigurnošću se može reći kako su Hrvati glasali ZA EU. Prema podacima s više od 99 posto biračkih mjesta (u 23.40 - 99,81 posto), 66,27 posto birača glasalo je ZA ulazak Hrvatske u Europsku uniju, a 33,13 posto PROTIV

Prema obrađenim biračkim mjestima na referendum je izašlo 1.958.709 od 4.470.201 birača ili 43,65 posto. Broj važećih listića bio je 1.947.651 ili 99,44 posto.

Ukupno birača: 4493265
Ukupno glasalo: 1959466
Postotak izlaska: 43,61%
Listića ukupno: 1958799
Listića važećih: 1947737
Listića nevažećih: 11062

Tagovi: referendum za EU
Prijavi članak na: Twitter Facebook
dodaj komentar 35 komentara
  1. feiticeira23.01.2012. 08:44
    Postotak izlaska: 43,61%
  2. ^23.01.2012. 09:38
    mislim da je većina ljudi protiv eu i naših "elita". desničare su syebali crkva i gotovina, pa su ostali doma. ovce su ostale doma jer ne misle svojom glavom, nego slijede naputke umišljenih i falsificiranih korumpiranih "autoriteta". gotovina u zadnji čas, ko joker iz rukava. totalno nakaradno.
    nije bilo ravnopravne demokratske javne rasprave, nego su se svi ovni predvodnici i ovce predvodnice uprli da stado milom-silom stjeraju u novi tor. to je valjda ta europska hrvatska, neki od čijih zagovornika su navodno "oduševljeni" rezultatima.
  3. ^23.01.2012. 09:56
    ili je namješteno. dosta mi je čudno da je na referendum o ovako važnom pitanju izašlo manje nego na nekakve smiješne kvaziizbore između istih stranaka koji se ponavljaju svakih 4 godine. ja baš suprotno. nisam išla na izbore, a na referendum jesam.
  4. to su23.01.2012. 10:59
    podaci u kojima se govori os SVIM hrvatskim glasacima - ali vidi cuda kako to da sada ne pricate ni o dijspori ni o "nepostojecim" glasacima?

    kad se odbije dijaspora izaslo je preko 47% a kad se odbiju i "nepostojeci", debelo je preko 50% izaslo
  5. ap23.01.2012. 11:06
    @ 23.01.2012. 09:38

    "mislim da je većina ljudi protiv eu i naših "elita". desničare su syebali crkva i gotovina, pa su ostali doma. ovce su ostale doma jer ne misle svojom glavom, nego slijede naputke umišljenih i falsificiranih korumpiranih "autoriteta". gotovina u zadnji čas, ko joker iz rukava. totalno nakaradno.
    nije bilo ravnopravne demokratske javne rasprave, nego su se svi ovni predvodnici i ovce predvodnice uprli da stado milom-silom stjeraju u novi tor. to je valjda ta europska hrvatska, neki od čijih zagovornika su navodno "oduševljeni" rezultatima."

    Obzirom da osnovni režim tog saveza za EU ima samo članova i izravno ovisno i djelovi oko 30 % od ukupnog biračkog tijela, te da je možda čak i 10 % biračkog tijela kao nerežimskog glasalo za EU, najviše oko pola režim je glasalo za a od slobodnih glasova za nije dalo niti 10 %.

    Gotovina je demantirao da je i pomislio bilo šta sugerirati za ili protiv EU. On je jedini od generala, i SFRJ-JNA i Tuđman HDZ-SDP roda, koji se kroz svo vrijeme uspio othrvati političkom angažmanu, osim na kraju potpisa više generala kada ih odmah umirovoljuje predsjednik Mesić i kreće lov na njega. Tako da je to svjetska sprdačina, obzirom da je Gotovina predmet svjetske pažnje.

    Pod desnica i crkva je jasno i dosljedno na djelu drukčija podjela i djelo, tu i inače. Najveći EU rezultat nekog područja je Lika, a najviše je podbacilo na npr. partizanskom Braču ...pa su genetske, ustaško-klerikalne i odnosi ustaše-komunisti-crkva neke posve druge, pri čemu partizani kao i seljaci hss u najveće, broju i biti nikada nisu bile jednako komunisti, ustaže, za ili protiv crkva nego je na djelu manje više stalno - Vatikan-tu katolička crkva klerikalni dio, ustaše i staljinisti imaju iste opće ciljeve a često ih ostalo oko toga jako poveže kao sada, što je jasno pred nama kao EU savez SK-Hrast itd.

    Baš ništa nije kako totalno peru mozak od 1941.g. + sve je velika svjetska sprdačina. Zbog toga i takvo prenemaganje, neviđeno forsiranje blama, holivudsko smeća, jer i zadnji sa 2 % svijesti, starci koje drže dopingirane po domovima da što brže umru, po izravnim izvješćima davoljno znaju da je sprdačina.

    I narod i proleterijat non znaju dovoljno i previše:
    1. da to nisu stvarne elite nego kokošari, ološ ... a da su, svim represijama uprokos, stvarne elite neki drugi ljudi, od vrha do dna
    2. da su oni manje više osnova itd. a da se od tih samoproglašenog holivudskog režimsko-modnog smeća može očekivati samo sranja, te da time iza zida već imaju spremljeno veće sranje koje kriju, te da su kao i stalno pod ključnim silama ortaštva sa najgorim smećem iz imperijalnoh središta
    3. da je to smeće zajedno sa istim smećem većih imperija uvijek organiziralo i provodilo sva sranja te da su dugi uzročnici sranja i kriza i sve suprotno rješenju.
  6. ^23.01.2012. 11:46
    elitičice (sve, ne samo političke) si mogu vidjeti koliko su elitne. 66% birača ih ne yebe pol posto, a među ovih 44 još je jedna trećina protiv. ali to ne smeta da budu "oduševljeni" rezultatom. sve sami šarlatani i lažljivci.
  7. @^23.01.2012. 13:38
    Jos kad bi 66+44 bilo jednako 100... Sjedi, nedovoljan - da ne kazem, mars natrag u prvi razred osnovne skole.
  8. Knez Ovoga Svijeta23.01.2012. 14:22
    @ap

    "Gotovina je demantirao da je i pomislio bilo šta sugerirati za ili protiv EU. On je jedini od generala, i SFRJ-JNA i Tuđman HDZ-SDP roda, koji se kroz svo vrijeme uspio othrvati političkom angažmanu, osim na kraju potpisa više generala kada ih odmah umirovoljuje predsjednik Mesić i kreće lov na njega. Tako da je to svjetska sprdačina, obzirom da je Gotovina predmet svjetske pažnje."

    Izgleda da je Gotovina omiljena igračka turboveleimperijalnih elita kad je u pitanju manipulacija. Sjetimo se samo one laži o grljenju i ljubljenju sa Šljivančaninom. Ne vjerujem da je Gotovina bilo što sugerirao ZA EU, tim više što je njegova robija bila uvjet da bi RH nastavila pregovore sa fašističkom tvorevinom zvanom EU.

    Njemu ostaje na slavu to što je obranio Zadar od krajinaško-staljinističkih hordi 1991., što je 1993. oslobodio zadarsko zaleđe u slavnoj akciji "Maslenica" čiju 19. godišnjicu upravo slavimo i što je u Kninu gađao ono što je bilo potrebno (vojni ciljevi), i koliko je potrebno ( bez prekomjernog granatiranja, 1 civil nastradao) i na kraju oslobodio u operaciji "Oluja" hrvatski teritorij.

    A belosvetske pizdetine koje na dan pobiju hiljade ljudi u Libiji, Iraku, Afganistanu, sada mu sude. Ma ko vas jebe! Pušite karu! (ap)

    Stati ćete vi pred onaj sud
  9. ^23.01.2012. 14:28
    dobro 56% birača ih ne yebe pol posto (svejedno većina) + 1/3 od preostalih 44% koji su protiv. znači 56 + 14, cca 70% ljudi nije dalo svoj glas za.
    a marš si doma mami govori.
  10. @^23.01.2012. 15:00
    Ali, nisam ti rekao mars, vec "da ne kazem, mars..." - doduse, bio sam na rubu toga. Inace, ako ti je elementarna matematika problem, kako ocekujes da tvoje stavove dozivljavamo ozbiljno?
    A sto se tice 56% biraca, koga oni to "ne jebu pol posto"? Prvenstveno sami sebe, jer da je drugacije izasli bi na referendum. Ako doista postoje oni koji su odbili izaci da bi pokazali svoje neslaganje sa "elitama", pokazali su samo koliko su infantilni i nesposobni razmisljati svojom glavom, tako da je njihov izostanak zapravo doprinjeo stvaranju realnije slike stanja u drustvu (koliko-toliko) mislecih ljudi (tj. onih koji su odlucili izaci). Na kraju, oni koji se ne slazu sa "elitama" mogli su to izraziti i na parlamentarnim izborima - a znamo da je tamo odaziv ipak bio znacajno veci, tako da je tvoje rezoniranje vrlo upitno.
  11. ^23.01.2012. 15:08
    glavno da je tvoje rezoniranje neupitno (hahaha) iako očigledno ne znaš ni čitati (a kamoli donositi zaključke o stanju u društvu). ajd šetaj malo...
  12. @^23.01.2012. 16:06
    Setaj si ti mamu. :p
  13. Lepy23.01.2012. 16:32
    Preostalih 56,39% se nema pravo buniti na rezultat, imali su pravo glasa, nisu ga iskoristili.
  14. halteri na mamici23.01.2012. 17:03

    Nitko ne govori o 500 uzvanika u Saboru. Što su oni gore čekali ? Radi li se o vulgarnoj demonstraciji stranačke svemoći u Hrvatskoj ? Kao, glasajte vi bedaci, tko vas jebe, mi smo političari i znamo mi valjda što smo odlučili !

    Osim toga, ako znamo da je po hdzsdp-ovom zakonu za prolaz bilo dovoljno da iziđu 3 glasača, i da 2 glasaju ZA, kakve to ima veze s demokracijom pa ako hoćete i s zdravim razumom.

    Ovo što sam vidio i čuo daje mi za pravo što sam otišao u šetnju umjesto na "biralište". Jedini način da se profesionalni političari općeg usmjerenja, bleferi i diletanti koji upropaštavaju sve oko sebe, odvrate od javnih poslova je gandijevska apstinencija od lažne demokracije. Kada 70%-80% građana ostane kod kuće i šuti, valjda će svima biti jasno da nikakve Jace i Zokiji neće moći odlučivati o njihovom životu.

    Interesantna je reakcija predsjednika Josipovića; On čestita onima koji su glasali ZA i onima koji su bili PROTIV. Nas koji smo demonstrativno ignorirali političare ne spominje, kao da ne postojimo. On je najinteligentniji među njima, zna gdje je najveća opasnost za izabranike i povlaštenike.
  15. kisela repa23.01.2012. 17:47
    Upravo je žalosno da je čak 56% građana i grđanki RH(da li se još uvijek tako zove)ostalo čučati doma kad se odliučivalo o njihovoj vlastitoj sudbini, ili je to samo dokaz da je sve više istih u proteklih desetak godina pretvoreno u zombije , ispranih mozgova, rezigniranih, sve u stilu da nam više ni Bog ne može pomoći pa nek ide sve u lijepu materinu,. Neka nas u toj EU oglođu do kostiju jer za drugo i nismo. Defetizam, depresija, bezbvoljnost, apatija i totalana otupljelost kao kolektivno stanje duha je posljedica višegodišnjeg zaglupljivanjau kojem korumpirane njuške s vrha(Ma koje k elite) govore samo kao papige "Idemo u Europu!Idemo u Europu" To im je bila glavna floskula u svim predizbornim kampanjama i glavna prašina koju su nam bacali u oči samo zato jer nisu imali ni pojma ni muda da riješe ekonomsku i socijalnu krizu u kući. Za to vrijeme pretvorili smo se u sirotinju . Rasprodali smo i stanove i vikendice i usavršili do perfekcionizma prelijevanje iz šupljeg u prazno.Nije istina da ovi koji nisu izašli na referendum nisu znali za što da se opredjele. Ne već su se ljudi prestrašili da će još dobiti batina ako netko primjeti da su protiv, jer istini za volju batina je bilo i na Trgu bana Jelačića prilikom "demokratkog" prosvjeda protiv ulaska u EU. Političari su "mudro" prije godinu dana promjenili ustav pa sad imamo to što imamo. I dobro je da imamo i to. U cijeloj stvari najviše bode u oči agresivnost kampanje koje se ne bi postidio ni Hitlerov minista propagande Gebls.No vrijeme će pokazati jesmo li uistinu narod bez muda kad idemo u svatove bez neke stvari . Jedino što me veseli da će tijela te iste EU ove naše beskičmenjake također primiti za šišak ako se ne budu pridržavali dogovora i datih obećanja. Sigurna sam da im neće pomoći plaće u eurima, niti ikakvi imuniteti.
  16. Sherlock23.01.2012. 18:02
    "Kada 70%-80% građana ostane kod kuće i šuti, valjda će svima biti jasno da nikakve Jace i Zokiji neće moći odlučivati o njihovom životu." -halteri na mamici

    100 - 43.51 = 56.49

    Elementary, my dear halteri. A sad skarniclu na glavu.

    A i tih 56.49% (ukljucujuci i tebe) su se maestralno zasrali, jer su napokon imali priliku. Priliku za koju nisu trebali mrdnuti ni prstom, a svojom kolektivnom sutnjom u zadnjih 20 godina nisu je ni zasluzili. Pokazuje se da nisu ni sada.
  17. ap23.01.2012. 18:32
    @ kisela repa 23.01.2012. 17:47

    Kkao vidiš, a to ne stigne nitko ni pogledati niti mu nešto znači

    da je pored 25 % glasova ZA, niti pola članova partije i režima

    kao nikad od 1941.g. više od 12 % ljudi, 500.000 ljudi, jasno i odlučno protiv silovanja, više nego što je 1939.-22.6.1941.g. po cjeloj Evropi bilo protiv sranja. I to u kolikoj i kavoj RH i u kojim okolnostima.

    S tim u vezi, mali dio ljudi je uvijek svuda kreirao i napravio ključno, pa i tu kroz bure i oluje, puno manje nego to.
  18. ^23.01.2012. 18:44
    evo sad tu halteri - jedan koji nije izašao. na tv-u gledan vox populi - jedan nije izašao, svi ostali jesu. pa gdi su ti koji nisu izašli i koji su većina? zašto nisu izašli? da čujemoooo!!! a ne kao većina nije izašla, ali intervjuirali smo samo one koji su glasali. (inače na cesti što snimi htv? - najviše onih koji su glasali za, nešto malo onih koji su protiv, a od ovih koji su većina i nisu izašli - 1. mene baš zanima zašto nisu glasali oni koji kao nisu glasali.
  19. ^23.01.2012. 19:00
    znači oni ne mogu naći nikog tko je dio većine od 56% koja nije izašla, ne samo u svojim studijima i među "eliticom", nego ni na ulici. i još se uvijek ne može u medijima normalno i slobodno razgovarati, nego skoro svi moraju biti za - iako je za navodno tek 28% birača.
    mediji su preplavljeni ZA-kačima, a najviše je onih koji nisu izašli i koji se uopće nikad ne pojavljuju.
  20. halteri na mamici23.01.2012. 19:28
    @Sherlock / @ kapica

    Vi ste egzemplar namagarčenih nemoćnika u pamet. Zar vam nije jasno zašto predsjednik Josipović zahvaljuje i onoma koji su bili PROTIV i zašto ministrica Pusić kaže kako joj je draže 65% nego 85%. Stari lisci su vas preveslali a da još toga niste ni svjesni.

    Da su oni koji su bili PROTIV ostali kod kuće izlazak bi bio zastrašujućih manje od 30 %, a referendum koji je ionako morao proći bio bi neviđena karikatura od 100% ZA ulazak u EU. To bi bila lekcija uzvanicima, izabranicima i povlaštenicima od strane inteligentnih građana.
  21. Sherlock23.01.2012. 19:36
    @halteri

    A da su oni koji su ostali kuci, izasli na referendum i glasali protiv? Fantazija, ha?
  22. Sherlock23.01.2012. 19:39
    addendum:

    "inteligentni građani" my ass
  23. ^23.01.2012. 19:45
    @halteri - ne slažem se. trebali ste vi koji ne znate ili ne želite odgovoriti doći i poništiti listiće. tada ne bi bio toliki postotak za, nego puno manji i nedovoljan. (za slanje ovakvih poruka političarima puno su bolji izbori.) to što josipović baja nema veze s onim što jest, a to je da je josipoviću & co. draže da ste ostali doma, nego poništili listiće ili zaokružili da ste protiv, jer on & co. samo žele ući u EU pod bilo koju cijenu. a to su zahvaljujući tome što su toliki mnogi navodno ostali doma i postigli.
  24. halteri na mamici23.01.2012. 20:58
    @Sherlock__ A da su oni koji su ostali kuci, izasli na referendum i glasali protiv? Fantazija, ha? ________

    Da, ovo tvoje je prava fantazija jer građani u biti nisu protiv EU, tako da je apstinencija jedino što se moglo učiniti, a da ima učinka kao politička poruka.
    Zapravo su oni koji su glasali PROTIV spasili referendum i uzvanike-povlaštenike od potpunog debakla.
  25. Kurbla23.01.2012. 21:03
    halteri, da, to je druga varijanta - ne izaći na referendum.

    Slažem se da neizlazak na referendum ili izbore ne znači da se dalo pravo drugima da odlučuju. Upravo suprotno, to može biti i najradikalnija kritika sustava - kao što npr. Albanci na Kosovu desetljećima nisu izlazili ni na kakve izbore.

    No, ja mislim da je gotovo uvijek najbolje glasati onako kako se misli, ne upuštati se u razna lukavstva sa neizlaženjem ili glasanjem za "realnu opciju."

    Postoji situacija u kojoj je opravdano neizaći na izbore ili referendum; po meni, to je situacija u kojoj se cijela zajednica smatra neprijateljskom i želi se odreći pravo većini da odlučuje. Ima takvih situacija, ali ovo to, rekao bih, nije. Ovo je jedna od mnogobrojnih situacija u kojima se treba pomiriti s time da većina želi drugo, da vrednuje činjenice koje zna na drugačiji način nego što ja činim - i vidjeti kuda nas to vodi.

    Autentifikacija:http://kurbla.tumblr.com/post/16361206435/23-1-2012-3
  26. Sherlock23.01.2012. 21:22
    @halteri

    "tako da je apstinencija jedino što se moglo učiniti, a da ima učinka kao politička poruka."

    Krivo. Kao sto kaze ^, prava politicka poruka i "najradikalnija kritika sustava", kako kaze Kurbla, bilo bi ponistavanje glasackih listica, jer se to NIKAO ne moze interpretirati kao inertnost, neodlucnost ili nesto deseto.
  27. halteri na mamici23.01.2012. 23:39
    @Sherlock

    Nisi dobro zaključio. Poništavanje je u ovom slučaju bilo pribrajanje onima PROTIV, a to jedan veći dio apstinenata nije htio. Kužiš?
    Tako ostaje moja teza da su PROTIV-nici namagarčeni jer su ih stari lisci iskoristili da spase referendum.
  28. Sherlock24.01.2012. 00:21
    Po tebi su dakle apstinenti bili protiv opcije NE, ali ne i za opciju DA tako da su na kraju odlucili poslat politicku poruku apstiniranjem? To je vrlo uvrnuto razmisljanje i iskreno se nadam da Hrvatski narod ipak nije toliko blesav.

    Opcije su bile: DA, NE, ponistavanje listica i apstinencija. S obzirom da ipak zivimo u sistemu u kojem se ne snose reperkusije za prva tri izbora, tj. za izlazak na referendum, krajnje je licemjerno vaditi se pricama o slanju politicke poruke apsitnencijom. U danim okolnostima, apstinencija ne predstavlja aktivni oblik sudjelovanja u politickom zivotu. Tko je doista htio slati politicke poruke, mogao je to napraviti ponistavanjem glasackog listica.
  29. ^24.01.2012. 09:28
    da bi se poslala učinkovita poruka abstiniranjem trebalo se organizirati i jasno svima najaviti bojkot referenduma unaprijed. ovako su apstinenti omogućili ulazak u EU. da su poništili listiće (većina na primjer) sigurno političke elite (a ni ostali) ne bi to pristale nazivati glasom protiv, nego bi trebalo provesti bolju javnu raspravu i ponoviti referendum. oni bi ponavljali referendum i da je većina izašla i glasala protiv.

    sada je konačni rezultat - elita zadovoljna, stoka u toru. poslana je poruka (ko vas yebe!) elitama koje su se potrgale da nas zastraše i natjeraju u tor, a onda samo 30% dobrovoljno uđe. ali još bi bolja poruka bila da je većina ponišitila listić ili glasala protiv, jer tada stoka ne bi bila u toru, a elite ne bi bile zadovoljne.

    njima je svejedno što ljudi hoće i misle i što im poručuju, važno da je referendum formalno prošao i da smo ušli u EU. mi bi valjda trebali biti sretni što nas nisu puškama tjerali, nego samo zastrašivanjem, manipuliranjem, cenzurom i obmanama. nadam se da je ova nedemokratska agresivna propagandna kampanja zabilježena za buduće generacije. ovo je bio sramotan događaj u hrvatskoj povijesti zbog načina na koji se vodila kampanja. čak protivnicima ni novce nisu dali na koje imaju pravo da naprave svoje materijale, a sa svojima su nas bombardirali na svim medijima. i tu odvratnu totalitarističku nepoštenu i nedemokratsku kampanju smo si sami platili. plaćamo i dalje neukusno odjevenu vesnu pusić koja se usuđuje umirovljenicima prijetiti da neće dobiti mirovine ako ne budu glasali za.
    taj bi referendum trebalo poništiti ne zato što je izašlo malo ljudi, nego zato što mu nije prethodila kvalitetna, demokratska i poštena javna rasprava, zbog čega je na kraju mali postotak birača donio neinformiranu odluku.

    a vesni pusić otkaz, kad već ne zna sama dati ostavku.
  30. ^24.01.2012. 09:35
    ako se ljudima prijeti nećete dobiti mirovine (i kojekakvim babarogama) i bombardira ih se samo s jednom opcijom, dok se sva ostala mišljenja većinom ili u potpunosti cenzuriraju, onda referendum nije prošao u demokratskom i slobodnom ozračju.
  31. halteri na mamici24.01.2012. 10:36
    @Sherlock i @>

    Nisam ja daleko od vašeg razmišljanja, ali stvari stoje malo drukčije. Poništavanje listića se ubraja u PROTIV i onda ti čestitaju Josipović i Pusićka jer si dao legitimitet referendumu. Onako, s lijepih 66% spram 33%. Baš jedan krasan, onako europski, demokratsko-pluralni rezultat.

    Za razliku od Pusićke koja je oduševljena omjerom ja bi volio da je izlazak bio recimo 26%, i da je rezultat 98% ZA i 2% nevažećih. To bi bila realna slika biračkog tijela i odnosa prema uzvanicima (500 grla).
  32. ^24.01.2012. 11:11
    pa kak bi ti čestitali kad im je jedina želja da rezultat referenduma bude većinom za. jedini način da se to postigne je ili da stvarna većina zaokruži za ili da većina ostane doma, a manjina umjesto njih donese odluku za. najjača poruka poslala bi se da je većina zaokružila protiv jer to je potpuno suprotno od onoga što su oni zastupali i nametali i time bi se njihovi planovi pokvarili i izjalovili. oni su sretni što je barem ovako, kad već nisu većina za. apstinencijom se postiglo da ulazimo u EU, upravo ono što su elite htjele.
    uostalom glupo je i djetinjasto osvećivati se glupim političarima po cijenu uvođenja države u nove asocijacije (a posebno ako na taj način oni dođu do željenog cilja, pa se takav potez ni ne može nazivati osvetom nego zapravo nagradom). treba voditi računa o važnijim stvarima od toga što će reći ili govore političari koji ionako jedno govore, drugo misle, treće rade...

    a treba se i zamisliti kakva je ta unija koju oni nisu mogli obraniti u ravnopravnoj i necenzuriranoj kampanji? svi oni skupa, sva ta naša elita, nije mogla građanima objasniti zašto bi trebali glasati za u ravnopravnoj utakmici, nego su glasovi protiv gušeni. sigurno zato jer će EU biti tako dobra za nas. trebalo je misliti o tome što će biti s nama i našom zemljom, a ne kome će predsjednik čestitati.
  33. halteri...24.01.2012. 11:32
    Već sam objasnio da veliki broj apstinenata u stvarnosti nije bio protiv EU, tako da je uspjeh bio zagarantiran zbog 25% hdzsdp-ovih podanika i klijenata. Ovdje je samo bilo pitanje poruke, što im većina želi reći, i ništa više.
  34. @halteri...24.01.2012. 11:48
    Nikako da shvatis da vecina nije rekla apsolutno nista, jer se nije udostojala protegnuti noge do biracke kutije i ubaciti ponisteni listic. Vecina se presutno slozila sa ishodom referenduma, kakav god da on bude.
  35. halteri na zvjezdice, ispod minice24.01.2012. 14:04
    A ti nikako ne želiš prihvatiti da bi bolji bio izlazak od 25% nego da je 80% bilo PROTIV. Jer se sa sjevrozapadnom civilizacijom MORAŠ udružiti iz tisuću razloga, samo je pitanje u kakvom gardu i kakvo ćeš mjesto za stolom dobiti.
Dodaj komentar

Molimo, prijavite se ili registrirajte kako biste komentirali. Hvala.

POSLJEDNJE VIJESTI IZ RUBRIKE

25.05.

Brišete dug kriminalcima, obrišite i Monteru

Radnici Montera pozvali su državne institucije da spase tvrtku inače će u kolektivni štrajk glađu

23.05.

Ne damo plaće u državnim tvrtkama

"To što Vlada želi rezati onima koji još nisu dno dna, govori o bezidejnosti da provedu obećano", poručuju sindikalisti

22.05.

Muke po doprinosima

Država je odlučila disciplinirati naplatu doprinosa i napuniti proračun, ne mareći pritom previše za radnike

21.05.

Potvrđen stečaj nad Jadrankamenom

Visoki trgovački sud odbio je žalbu Nezavisnog sindikata Jadrankamena na otvaranje stečaja

19.05.

Zbog Kineza nova uhićenja u Zagrebu

Nakon što je u petak uhićen aktivist Građanske akcije koji je pred zgradom Vlade, dok je prolazila kineska delegacija, preko megafona uzviknuo: "Free Tibet", u subotu su uslijedila nova hapšenja

19.05.

Jadrankamen poziva na skup u Pučišćima

Radnici i sindikati Jadrankamena za danas u 14 sati najavili su skup u Pučišćima kojim žele Vladi poručiti da mora promijeniti politiku stečajeva

18.05.

Pomozite "Zagreb Pride-u"

Organizatorima "Zagreb Pride-a" je za redare i niz drugih troškova potrebno ukupno 15 tisuća kuna, a dosad je prikupljeno oko četiri tisuće kuna