Toni Gabrić 07.02.2012.

Lijepa naša bez pisanog traga

Toni Gabrić Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja priznalo da je bivši MZOPUG godinama dodjeljivao udrugama milijune kuna proračunskog novca, a da ne postoje apsolutno nikakvi pisani tragovi o ocjenama predloženih projekata i projektnih izvještaja. Najveći dobitnik bio je HDZ-ovac Ante Kutle. Hoće li na scenu stupiti DORH?

Što nas čeka

Mecso

Trg Burze

Deutsche welle

Hrvatska LGBTQ kost u grlu

Fotografija članka
Hrvatska stvarnost uoči devete Povorke ponosa: Da se kao potpuno neinformirani stranac nađete ovih dana u Zagrebu i sudite samo po onome što ovlaš vidite, pomislili biste da se radi o sasvim normalnoj, liberalnoj sredini. Barem što se seksualnog opredjeljenja građana tiče. I imao bi krivo. Jednako kao svi oni građani Hrvatske koji dobivaju istu takvu medijski posredovanu sliku i misle ''što više hoće ti pederi''.

Da se kao potpuno neinformirani stranac nađete ovih dana u Zagrebu i sudite samo po onome što ovlaš vidite, pomislili biste da s radi o sasvim normalnoj, liberalnoj sredini. Barem što se seksualnog opredjeljenja građana tiče. Na glavnom gradskom Trgu visi velika zastava duginih boja, predsjednik Republike službeno prima organizatore Zagreb Pridea i šalje poruke kojima ni LGBT zajednica ništa javno ne prigovara, javna televizija je u gledanom terminu prikazala spot u kojem se domaći istospolni parovi ljube i još psuju pjevajući refren Lily Allen ''Fuck you'', plakati kojima se najavljuje Gay Pride su provokativni, direktni i u svoj kontekst usisavaju državne (policija) i društvene (nogometni navijači) svetinje, mediji objavljuju gole stražnjice u duginih bojama... Ovdje je borba odradila svoje, sada se povorka ponosa održava komemorativno - u sjećanje na krvave početke - i slavljenički - zbog onoga što se od tada postiglo, pomislio bi taj slučajni prolaznik najzapadnijom zemljom Zapadnog Balkana.

I imao bi krivo. Jednako kao svi oni građani Hrvatske koji dobivaju istu takvu medijski posredovanu sliku i misle ''što više hoće ti pederi''.  

Lezbijke, gejevi, biseksualne, transeksualne, interseksualne, queer osobe (LGBTIQ) i ostali građani izlaze jednom godišnje, u sklopu Povorke ponosa, na zagrebačke ulice ne (samo) zato da bi slavili svoje identitete te prava i slobode koje im daju zakon i društvo, jer to u praksi najčešće nije slučaj, već prvenstveno da bi poslali društvu poruku da nisu neka apstraktna skupina ljudi za koju znamo da postoji, ali ne želimo znati ništa više od toga, da bi tom vidljivošću afirmirali pravo na različitost i da bi sve kojima hrabrost nije još nadvladala strah od moguće stigme ohrabrili da izađu ''iz ormara''. Hrvatski Pride se u svojoj devetoj godini održavanja još uvijek bori za temeljna prava, mada mu je ovogodišnja tema usmjerena na poštivanje različitosti seksualnih i tjelesnih praksi. U međuvremenu se, istina, smanjilo nasilje koje redovito prati Povorku ponosa, smanjio se i broj specijalaca koji su tako čvrsto okruživali povorku da ste se u njoj imali prikladan osjećaj kako stojimo s LGBTIQ pravima u Hrvatskoj, promijenili su se i zakoni na bolje, ali i dalje se ta prava i zakoni svakodnevno krše.

Kada se održavao prvi Zagreb Pride 2002. godine javne su se rasprave još uvijek vodile oko toga je li homoseksualnost bolest ili nije. Danas se područje rasprava ipak premjestilo na prava i zakonodavstvo kojima se ta prava reguliraju. No, još uvijek prevladava mišljenje da ''oni'' imaju zakone da ih štite, a ostalo neka rade "unutar svoja četiri zida". Kada izađu iz sigurnosti ta svoja četiri zida, to podrazumijeva rizik, i to u onom područjima koja ostali građani uzimaju zdravo za gotovo.

Hrvatski Pride se u svojoj devetoj godini održavanja još uvijek bori za temeljna prava, mada mu je ovogodišnja tema usmjerena na poštivanje različitosti seksualnih i tjelesnih praksi

''Ljubljenje i grljenje na javnim mjestima nije preporučljivo iako je dozvoljeno zakonom. Striktno savjetujemo slobodno ponašanje isključivo u gay klubovima i barovima kojih ima samo u Zagrebu i Rijeci.''

Možete li zamisliti da kao heteroseksualni par idete na odmor u zemlju koja ima takva pravila za vas? Taj naputak stoji u gej vodiču o Hrvatskoj na engleskom jeziku autora Krune Pekasa, koji razvija gej prijateljski turizam u Hrvatskoj. Zajedno s Turističkom zajednicom grada Zagreba objavio je i prvi gej vodič po Zagrebu.

''Cilj je bio napraviti vodič koji će turistima ponuditi mjesta u kojima se mogu osjećati sigurno; popiti piće, upoznati nekoga, zabaviti se, a ako žele i zagrliti se i poljubiti. Sigurno znači da neće biti pogrdnih dobacivanja, kolutanja očima, čudnih reagiranja osoblja i sličnog'', kaže Kruno Pekas.

Za jedan glavi grad, u vodiču je jako malo mjesta, pogotovo onih koja su baš namijenjena takvoj populaciji. No, među također rijetkim klubovima i kafićima koji su pristali biti u vodiču kao gej prijateljska ima zanimljivih primjera. Gej prijateljski bi valjda značilo da se tamo možete ponašati opušteno, onako kako se inače heteroseksualni ljudi ponašaju bilo gdje i o tome uopće ne razmišljaju. Dakle, u takvom jednom mjestu koje je navedeno u vodiču, popularnom "Kolažu", vlasnik je branio ljudima da izmjenjuju sitne nježnosti. Upozorio je (''zamolio da se upristoje''), među ostalima, Franka Dotu, gej aktivista, kada se početkom ove godine ljubio u tom kafiću. I potkrijepio to ''argumentom'' da "Kolaž" nije gej klub, da tamo dolazi ''veliki broj stalnih gostiju koji se osjećaju nelagodno u takvim situacijama''. Ako u prostoru koji je uz pristanak naveden u gej vodiču kao prijateljski imate zabranu da iskočite imalo iz heteronormativnih pravila, onda možemo zamisliti kako je drugdje.

U gej "prijateljskom" kafiću "Kolažu" vlasnik je branio ljudima da izmjenjuju sitne nježnosti. Upozorio je (''zamolio da se upristoje''), među ostalima, Franka Dotu, gej aktivista, kada se početkom ove godine tamo ljubio

Zapravo, ne moramo ni zamišljati: "Sirup" je popularni klub u Zagrebu, koji se hvali gostovanjima raznih DJ-eva, dobrom atmosferom i ''cool'' ekipom koja tamo zalazi. No, u tom istom "Sirupu" su redari tjerali vani i ismijavali ljude koji su iskazivali nježnosti prema istome spolu. To nam je vlastitim iskustvom potvrdio dečko koji nije htio svojim imenom i prezimenom izaći u javnost, jer se ne želi izlagati. On više ne ide u Sirup, ''ma tko da svirao tamo'', kao što ni Franko Dota ne ide u Kolaž. Iako je ono što im se dogodilo kažnjivo prema Zakonu o suzbijanju diskriminacije, bojkot im je zapravo jedina koliko-toliko učinkovita opcija.  

Sergej Lugović je vlasnik kluba "Sirup". Kada smo ga zamolili za komentar, rekao je da se takvo ponašanje - ljubljenje - može shvatiti kao provokacija. ''Jako je tanka linija kada netko ljubljenjem provocira, a kada se stvarno ljubi'', kaže Lugović. A tko to procjenjuje? ''Oni koji su za to zaduženi'', kaže. Redari, dakle. Na pitanje jesu li ikada izbacili heteroseksualne partnere zbog nečeg sličnog, kaže da jesu ''zbog seksualnog odnosa''. Iako je između seksualnog odnosa na javnom mjestu i ljubljenja velika razlika, Lugović smatra da nije jer se ''izmjenjuje slina i u jednom i u drugom slučaju''. Na izravno pitanje o tome što misli o postupku redara i je li što poduzeo, Lugović kaže da osuđuje takve postupke, da redari nisu radili po njegovom naputku i da je njihovo ponašanje sankcionirao.

Očito su ''queer novci'' poželjni, ali ne i iskazivanje makar djelića identiteta onoga tko ih zarađuje

Sara Ercegović je u rock klubu Tituš u Zagrebu doživjela istu stvar. Došli su na koncert i u klubu je bilo puno lezbijki. Sa svojom partnericom nije radila ništa što bi se moglo okarakterizirati kao vulgarno, kaže, ali joj je svejedno vlasnik rekao da prestane i da će ''pogledati pornić ako to želi gledati''. Očito su ''queer novci'' poželjni, ali ne i iskazivanje makar djelića identiteta onoga tko ih zarađuje. Treba napomenut da su oni koji pokušavaju probiti tu barijeru rijetki visoko osviješteni, često i aktivisti, ali svejedno biraju gdje će se i kako ponašati. Većina ostalih ne iskazuje svoj identitet; ne samo vani, već i u radnoj sredini pa i u obitelji. Prema istraživanjima čak 80,6 LGBT osoba od svoje okoline taji seksualnu orijentaciju, a 51,3 posto ih je doživjelo u Hrvatskoj verbalno ili fizičko nasilje.

No, vlasnik "Sirupa" je makar napravio ono što ni jedan predstavnik Vlade do sada nije - osudio neki slučaj diskriminacije i nasilja temeljem spolne orijentacije. Dapače, prošle je godine za vrijeme održavanja Povorke ponosa dopušten takozvani antigej prosvjed na Trgu bana Jelačića na kojemu se pozivalo na javni linč, smrt i likvidaciju, što je zvučalo kao ''Ubij, ubij pedere'' i ''Pedere u logore'', popraćeno nacističkim pozdravima. I to na par metara od policije. Petoricu je agresivnih sudionika antigej prosvjeda ipak privela policija, ali zbog remećenja javnog reda i mira, a ne zbog govora mržnje. To ukazuje na dva problema: policijski tretman nasilja i diskriminacije LGBT osoba te neprovođenje zakona. Policija takve verbalne i fizičke napade karakterizira često kao prekršaje te podnosi prijave i protiv počinitelja i protiv oštećenog. S druge strane, nasilje se najčešće ne prijavljuje zbog nepovjerenja u policiju, pravni sustav i straha od razotkrivanja spolne orijentacije. Zbog neprimjenjivanja antidiskriminacijskog zakonodavstva Hrvatsku je nedavno kritizirao i Europski parlament, koji je tražio da se osudi i procesuira mržnja i nasilje protiv LGBT osoba. Hrvatskoj je kandidatura za ulazak u Europsku uniju najčešći pokretački motiv za poboljšanje ljudskih prava. Bez argumenta EU, političke volje za promjenom zakona ne bi ni bilo.

Petoricu agresivnih sudionika prošlogodišnjeg antigej prosvjeda ipak je privela policija, ali zbog remećenja javnog reda i mira, a ne zbog govora mržnje!

No, i unatoč tome, mladež Hrvatske čiste stranke prava najavljuje i ove godine ''Prosvjed protiv gay-parade'' na Trgu bana Jelačića na dan održavanje Povorke ponosa 19. lipnja.

''Bi li se dopustio antiženski skup, na kojem bi se žene vrijeđalo i pozivalo na njihovu eliminaciju, i to na Dan žena, 8. ožujka'', pita se Franko Dota, jedan od organizatora Zagreb Pridea, napominjući da je dan kada Povorka ponosa izađe na ulice za njih svečan i događa se samo jednom godišnje. Napomenimo da ministar unutarnjih poslova ima zakonsko uporište da zabrani javni prosvjed ukoliko su mu ciljevi usmjereni na pozivanje i poticanje na nasilje, na nacionalnu, rasnu ili vjersku mržnju ili bilo koji oblik nesnošljivosti. Dakle, točno ono što je antigej prosvjed pokazao prošle godine.

No, Povorka ponosa kreće još jednom centrom grada, u 14 sati 19. lipnja s Trga žrtava fašizma pa prema Zrinjevcu, optimistično promovirajući
slogan "Hrvatska to može progutati". Možda Hrvatska stvarno može progutati LGBT zajednicu, ali samo tako da joj oštro zapne u grlu.

Tagovi: Zagreb Pride, homofobija, prava homoseksualaca
Prijavi članak na: Twitter Facebook
dodaj komentar 95 komentara
  1. Milan23.06.2010. 08:44
    "Oduševljavamo"? Srklet, ima jedna riječ kojom je tebe moguće opisati, a nema veze sa seksualnom orijentacijom: insuficijentan.
  2. Niškorist23.06.2010. 00:48
    nisam znao da su tetkari i lezbače toliko kršćanski nastrojeni u samoj svojoj naravi. možda i više nego što su spremni priznati. vidim da spremno okreću drugi obraz i ljube neprijatelje svoje ko sebi bližnje.

    svaka čast.
  3. Srklet22.06.2010. 18:23
    Pride osuđuje svako nasilje, pa i policijsko nasilje nad homofobom. To su, inače, principi, što u Hrvatskoj očito nije u modi. Hvala heteroseksualnim savjetima da se oduševljavamo time što policajac udara nogom u glavu savladanog maloljetnika :)
  4. Milan21.06.2010. 07:22
    Mda, znao sam... kad policija ne djeluje, ne valja, a kad djeluje, opet ne valja.

    Brutalnost? Onaj čvrk čizmom po glavi? Pobogu, pa nije policijski posao zajebancija po internetu ili salonska rasprava u rukavicama. Uporaba sile sama po sebi dovodi (bilo kojeg) čovjeka u stanje kada je teško, ako ne i nemoguće, stopostotno racionalno razmišljati i djelovati. Okej, pogreška jest bila, ali ne za suspenziju, ni izdaleka.

    Dakle, moji LGBT, predlažem čkomiti i reći čovjeku hvala.
  5. Clover20.06.2010. 15:51
    LGBTQ uspjeli su svrnuti pažnju na sebe. Mislim da im je to jedan od bitnih ciljeva kao i učiniti mase rezistentnima na njihovu orijentaciju. Čitajući komentare a i slušajući sa strane, zaista su uspjeli. Sve više i više ljudi postaje tolerantna na njihove seksualne pravce koji su sve samo nisu prirodni. Kad kažem prirodni onda smatram da je u svim životnim vrstama ili u većini (mislim da puževi, gliste, crvi i još neke vrste nemaju različiti spol) jedna vrsta podjeljena na dva spola iz razloga proste reprodukcije. Uživanje u seksu je vezano uz želju za drugim spolom i produženjem vrste. Sve ostalo je čisti seks bez onog prekrasnog sindroma "gnjezda" i stvaranja potomstva. I stvarno, ako je netko kao adolescent ili možda prije, iz nekih razloga zabrijao na isti spol i to mu se toliko dopalo pa nije uspio razviti prirodni poriv ka suprotnom spolu, što nas time gnjave. Zašto to mora biti pokret i uvjeravanje. Koga to oni zapravo uvjeravaju u normalnost svog poriva, sebe ili ..... Za koju godinu zaista kao što je gore jedan od komentatora naveo i pedofilija će se nametati kao normalna seksualna orijentacija. Homoseksualnost nije bolest, slažem se, ali zaostalost u razvoju zasigurno je.
  6. Homofob na kvadrat20.06.2010. 15:27
    Baš me zanima kako bi Dota reagirao da je jedan od homofoba uspio pogoditi pepeljarom nekoga iz povorke u glavu.Mislim da ne bi onda osudili policijsku brutalnost,nego bi je čak i poticali.Često i na H-Alteru možeš pročitati stravične postove miroljubljivih liberala koji za "homofobe" žele drastične fizičke kazne.Policiji nije trebala ovakva sramota.Dotica će i dalje tvrditi da policija ne obavlja dobro svoj posao.Kako sam vidio,na trgu je bilo oko 50 majmuna u kavezu iz te mladeži HČSPA i još jednom su svojim prisustvom pokazali da obični građani uopće ne obraćaju pozornost na te parade.Teza o Hrvatskoj kao homofobnoj sredini uopće ne stoji.Tu su u pitanju uvijek pojedinci(njih oko 50) koji žive u nekim prošlim vremenima i pokušavaju sebe izraziti kroz neke propale fašističke ideologije.Zagreb je normalan,liberalan grad.Tko drugačije tvrdi,očito nikada nije bio u Zagrebu
  7. Homofob na kvadrat20.06.2010. 15:16
    http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zagreb-gay-pride-2010-privedena-trojica-izgrednika.html

    Hiihihiihiii!Dota,jesi zadovoljan sada?Ajoj da,ti osuđuješ svako nasilje.Buahahaha!
  8. Mamlaz20.06.2010. 14:21
    http://www.index.hr/vijesti/clanak/homoseksualci-zgrozeni-smo-policijskom-brutalnoscu-prema-uhicenom-homofobu/497510.aspx

    jadni licemjeri licemjerni. da je kojim slučajem kreten nekog pogodio pepeljarom u glavu, pederske plačipičketine bi drugu pjesmu pjevale. a i da je murja kojim slučajem zaskočila onu stoku koja je napala onu dvojicu, kaj je trebala napravit? legitimirat ih i zaprijetit
    prstom "pec pec, ne to radit!"?

    nemojte bit idoti ako ste već pederi i lezbe. shvatite već jednom da ta stoka ne razumije niti će ikad razumjeti argumentiranu raspravu, nego samo šaku u zube i cipelom u glavu. da, čak i kad su vezani na podu.

  9. antikrist20.06.2010. 09:40
    mislim da je pitanje prava sex. manjinskih skupina prenapuhano jer u hrvatskoj osim par neofašista, kao i svugdje drugdje nitko ta prava ne negira, a to što neko može o njima privatno misliti negativno ili ih čak prezirati ja mislim da je to njihovo neotuđivo pravo.

    vidljivo je da HDZSDP-ovska kompradorska klika nema apsolutno ništa protiv tih demonstracija, te sl. širih pitanja prava manjina, budući da je jedan od temelja eu-liberalne koncepcije uvoz strane jeftine radne snage radi snižavanja cijene rada, te s tim povezana potreba za povišenjem tolerancije većine prema uvezenim manjinama.

    prave teme za nevladine org. u hrvatskoj, kojima se odupiru ugl. sve kompradorske hrv. stranke osim Lesarovih liberala su sljedeće

    a) NEPOŠTIVANJE PRIVATNOSTI OSOBNIH PODATAKATE NELEGALNO PRIKUPLJANJE INFORMACIJA O GRAĐANIMA NA INTERNETU od strane tajnih službi,

    b) PRAVO GRAĐANA NA ODLUČIVANJE REFERENDUMOM, što je sada uskraćeno moronskim minimalnim odzivom od 10% svih bosanskih i ostalih hrvata iz "cele vaseljene" , a zbog čeka nije prošao niti referendum o NATOu iako je preko pola građana HRVATSKE a ne VASELJENE bilo protiv, niti će ih itko pitati za išta pri ulasku u EU.

  10. Milan20.06.2010. 01:05
    Eto, anti-gay siledžije dobili po tamburi. Nadam se da ćete sada biti zadovoljniji policijom :-)
  11. mile19.06.2010. 19:29
    pride bio super! jeste vidjeli kako je to sve fina i dobra ekipa, ha homofobi?
  12. antifašist19.06.2010. 18:14
    "taj Gay pride služi isključivo za samopromociju par fašista od kojih se posebeno ističe Franko Dota"

    Vau... Ljudi, Istina je objavljena! Ite, missa est! Dakle, ljudi koji se bore za pravo da izađu iz ormara, za pravo da se mogu javno držati za ruke sa svojim dragim ili dragom su fašisti, a oni koji urlaju "Ubij pedera" su kršćani puni ljubavi! Zamjena teza? Ma ne, ni u ludilu..

    I 500 ili tisuću ljudi se okupilo u centru grada, znajući da će biti vrijeđani a možda i fizički napadnuti, isključivo zbog samopromocije par pojedinaca "fašista" ???? :))))))))) Sorry, ali nakon ovakvih umotvorina jedino što čovjek može pomisliti je: E moj Einsteine.. koliko si samo bio u pravu.. a ona tvoja misao o Svemiru, ljudima i beskonačnosti na žalost ima veću važnost od teorije relativnosti.
  13. Homofob na kvadrat19.06.2010. 15:57
    Ah,nemojte tako.Šime Lučin je jedini borac za prava LGBTQ osoba uz onu darkericu Holy.Ihihihihihiii
  14. milaimotski19.06.2010. 12:27
    Ne znam nikoga tko je u potpunosti svjestan bilo koje svoje identitetske odrednice, pa tako da je osoba sigurna u svoju seksualnost i u ostale činitelje svoga života, a da ima nešto protiv homoseksualne orijentacije i takvih ljudi. U životu nailazimo na mnoštvo pojedinaca koji svojim ponašanjem, djelovanjem daju do znanja kakvog su ideološkog i inog opredjeljenja pa tako i seksualnog. Nevolja počinje kada se ljudi lažu, falsificiraju svoje životne priče i uvjerenja, ter im sve postupno ide k vragu. Za svoje jade okrivljuju druge, nesposobni za suočenje sa istima ter po događanjima koja slijede iskaljuju svoje frustracije okupljeni u masi ili unutar svojih stambenih blokova iskaljuju bijes na svojim ukućanima ili su autodestruktivni. Tako dolazimo i do tzv. problema homofobije jer ne vjerujem da svi nesretnici kojima se to navodno gadi da imaju nešto baš protiv njih nego sam uvjerena iz iskustva da su takvi ljudi većinom ili sadisti, kojima je ideal bilo kakva diktatura ili su mazohisti koje vrlo lako možete zamisliti kako ih neka muškarčina zdušno obrađuje. I takve muške pičkice, oprostite na izrazu ali takvi su u najvećem postotku zlostavljači u obitelji, drukaju protiv bilo čega, danas su na tapetu homoseksualci, sutra netko drugi. Za artikulaciju svojih problema su nemoćni jer takvi odlaze za pomoć u društva za pomoći u odvikavanju od raznih ovisnosti ili u braku odavno ne funkcionira muška "glavna" alatka. Treba napomenuti da Hrvatska nikada nije svoje mužoljube diskriminirala jer su takvi na Sveučilištu, u advokaturama ili kratko rečeno društvena su elita. A sasvim je nešto drugo, i rekla bih pravim i nikada sa kompleksima mužoljubima, koji nikada i nisu imali problema identitetske prirode za razliku od voditelja Iskoraka Franka Dote kojeg poznajem sa studija kao heteroseksualca a sada se predstavlja kao pederčina, tako se on voli nazivati, kada takvi istupaju u ime tople braće i sestara. Tu se uključuju i tzv.lijeve stranke kojima je zadatak ne da društvo čine bogatijim i prosperitetnijim nego se bave efemernostima. Teže je rješavati pitanja radništva, socijalna pitanja a kada si nesposoban za tako nešto onda daješ publiciteta nekakvim folkloraškim aktivnostima, nebitnima niti za tu zajednicu kojoj u tom trenutku navodno pomažeš. Kako vjerovati nekakvim osobama poput Šime Lučina koji nikada u životu nije nigdje radio i shodno tomu nije za ništa sposoban nego će cijeli život biti u politici i na sramotu ovoga društva živjeti luksuzno i iznad svojih sposobnosti da takva osoba ima pravo javnoga angažmana. Sloboda svakome do onoga trenutka kada ne ugrožavaju druge
  15. tetak19.06.2010. 03:59
    ajde ljudi, imate sjebane živote i baš su vam za sve krivi pederi! sve ide k vragu zbog njih?a to kakvi ste mamlazi i kloiko ste ovom društvu dozvolili da ode k vragu to ništa? zašto vi ne idete na ulice zražit svoja prava? tekst je super, barem se netko bori za nešto i zna to obrazložiti
  16. Prko18.06.2010. 23:30
    E, jadna Ole.

    Nisu tvoji ćaća i mater nitko i ništa kada te nisu mogli odgojiti u normalnu ženu. Koja bi sa svojim čovjekom imala sretnu i veselu djecu.

    Žao mi te, kroz što sve moraš prolaziti.
  17. Homofob na kvadrat18.06.2010. 23:21
    @ole

    Ma u virtualnom svijetu i ja imam dvometarsku alatku u gaćama,a tata mi je Tom Cruise.Navikla si na takve kao što sam ja?WTF?
  18. ole18.06.2010. 22:25
    homofob na kvadrat dragi, ćaća mi je musliman a mater pravoslavka. a ja sam gay. i navikla sam na takve kao što si ti.:)
  19. Homofob na kvadrat18.06.2010. 22:13
    @ole

    Tvoji "argumenti" su fascinantni.Što se tiče Crkve,pogledaj osnovnoškolski udžbenik za vjeronauk pa ćeš vidjeti što je Crkvi prihvatljivo,a što neprihvatljivo kada je u pitanju gay zajednica u Hrvata.Ustavni sud po ustavu može zabraniti bilo koju stranku,pa tako i HČSP,ukoliko ta stranka ima destruktivan program koji veliča mržnju,nesnošljivost i netoleranciju.Vi iz Pridea volite tumačiti zakone,pa mi je čudno da niste posjetili Ustavni sud i predali zahtjev za preispitivanje postojanja jedne stranke kao što je HČSP.A da,sudci Ustavnog suda su redom kršćansko-homofobni-fašisti koji imaju pametnijeg posla od bavljenja tamo nekim Gay Prideom i njihovim konstantnim tužakanjem.Odlepršaj s tim ciničnim podvlačenjem kršćani,kršćanski i sl.Šta imaš protiv kršćana?Kladim se da si produhovljeni liberal koji ima barem tri sveta sakramenta i koji je odlaskom u srednju školu shvatio da je biti kršćanin nazadno i nepopularno među vršnjacima.Na mnogim plakatima i kampanjama kojekakvih gay/lezbo udruga vidljivo je decidirano izrugivanje s nekim tradicionalnim kršćanskim vrijednostima i običajima.Nije li apsurdno da vi najviše poslije mladeži HČSP i njenih "akcija" kritizirate one koji ne zazivaju Sodomu i Gomoru na vas-Crkvu?Sinko,malo razmisli o nekim stvarima.Dao bi ja vama ortodoksnu pravoslavnu Crkvu koja bi vas,po vrlo kratkom postupku,izopćila iz cjelokupnog društva.Nadam se da ćeš jednom shvatiti kako taj Gay pride služi isključivo za samopromociju par fašista od kojih se posebeno ističe Franko Dota
  20. tetak18.06.2010. 21:27
    ljudi, sto vas tako kopa u tekstu o gejevima da ne mozete stat komentirati?
  21. Milan18.06.2010. 20:48
    Ole: "policija po ustavu može zabraniti skup kojemu je cilj promicanje mržnje i nesnošljivosti."

    Točno, ali barem prema ovome što piše u Večernjaku, to nije takav skup, oni govore o - nemoralu. Kako to zabraniti?

    Btw, moram priznati da mi nije jasno o čemu ti pričaš, kakvoj crkvi, Srbima itd. Ja se ničim nisam stavio na njihovu stranu, nego sam primijetio da su stvari drugačije postavili, vjerojatno upravo zato da izbjegnu zabranu.
  22. ole18.06.2010. 17:54
    aha, milane, znači smeta im samo parada, da sutra vide sva dečka da se drže za ruke to im ne bi smetalo? 'argumenti' koje izvlačite sve su luđi i luđi. ni crkva nema ništa protiv homića sve dok se 'suzdržavaju', znači gej je ok dok god je sveden na apsolutnu nulu. to me podsjeća na ono 'dobar srbin je mrtav srbin'. policija po ustavu može zabraniti skup kojemu je cilj promicanje mržnje i nesnošljivosti. bacite pogled na web HČSP pa pogledajte kako se radi o pravim krščanima kojima je ljubav sve na svijetu. LOL. a ni web dizajn im nije jača strana. :)
  23. Milanov đava18.06.2010. 16:25
    Milane, potraži si g-točku i bit će ti ljepše u životu. Čemu strah?
  24. Milan18.06.2010. 14:32
    Hmm, ako je Večernjakova informacija točna, činimi se da policija odista nije imala mogućnosti zabraniti kontra-prosvjed. Pazite, nazvan je "Prosvjed protiv gay-parade", a svrha mu je, kako piše:

    "...usprotiviti se načinu života koji vodi ... do pada cjelokupnog društva... smatraju da je gay-parada ... kruna nemorala koja negira i ismijava sva moralna načela i zakone, obitelj, brak, tradiciju, dostojanstvo i vjeru cjelokupnog društva."

    Dakle, ne radi se o prosvjedu protiv prava homoseksualaca nego protiv parade, koju smatraju nemoralnom, i tu policija, pretpostavljam, ne može ništa.

    Btw, HČSP-ovci su se vjerojatno obratili kakvom odvjetniku ili pravniku da im ovo napiše. Kad može Kontra... :-)
  25. Srklet18.06.2010. 14:09
    Zamisli, pederima i lezbijkama smeta homofobija! Šok. Drama. Nevjerojatno!
  26. Milan18.06.2010. 13:31
  27. Milan18.06.2010. 13:29
  28. Edo18.06.2010. 13:22
    Idiot, slažem se s tobom. Mislim da je već svima jasno da se radi o grupi(ci) ljudi koji su od jednog pokreta, koji je u početku imao smisla jer se svačija prava trebaju poštovati, napravili unosan biznis. Ne shvaćam tu potrebu da se od svog seksualnog opredijeljenja pravi posao i zarađuje na tome, neovisno skupljaš li političke i/ili društvene poene ili trpaš pravu lovu u svoj džep. A čini mi se sve više da je ovdje riječ o ovom drugom budući da je kod zavidnog broja LGBTQ prisutna određena razina "reketaškog" ponašanja prema bilo kakvima natruhama homofobije (vidi slučaj vjeroučiteljice koju je pompozno tužila Kontra, a sad na sudu ispada da je zapravo riječ o klasičnom olajavanju dotične od strane majke jedne od učenica).
  29. Idiot18.06.2010. 09:13
    Apsolutno podržavam sve stavove i ištenja jednakih prava za sve, bez obzira na seksualnu orjentaciju. Isto tako im od sveg srca želim da im se svi zahtjevi što prije ispune. Onda će najmanje 90% tih pozera za mjesec dana shvatiti da više nemaju jamrat zbog čega i da nemaju temeljem ičeg više skretat pozornost na sebe, pa će se vjerojatno tada organizirat "prajd" ne bi li im se ta prava ukinula, jer jebiga nitko više ne obraća ni minimum pažnje na njih.

    živi bili, pa vidili.
  30. tetak18.06.2010. 04:44
    ljudi, vidimo se na pridu!!!
  31. ole17.06.2010. 23:29
    možemo se potrgat škrlet, al ne mogu svi prihvatit tako jednostavnu ljudsku, životnu logiku.
  32. Srklet17.06.2010. 22:59
    Nemam namjeru argumentirati zašto gej građani Hrvatske trebaju u ovom društvu biti ravnopravni.
  33. antihomofob17.06.2010. 22:33
    @ skrlet i rijetka ptica

    Ne volim u raspravama nikoga karakterizirati niti nezrelim niti nazadnim nego pokušaš čovjeku objasniti argumentima.
    Nažalost, kod vas prevladava napad i kontinuirano upiranje u drugi dio zajednice, dakle onaj koji ne odobrava vaše poglede, da su nazadni nezreli djetinjasti zaostali i da ne nabrajam. Mislim da će i pedofili za jedno 50 godina smatrat nas ostale nazadnima.
    Pokušaj takve diskreditacije je prvenstveno dosadan, urnebesno dosadan. Dajte se uvatite nečega za šta se možete uvatit.
  34. Srklet17.06.2010. 21:32
    Jedno od pravila rasprave kojih se ja držim je paziti čije stavove uopće legitimiram time što se s njime upuštam u raspravu. I doista, nikad neću raspravljati s nekime tko, primjerice, tvrdi i ima neke svoje argumente za tezu kako je u redu silovati žene. Nego ću ga odmah poslati (agresivno!) u tri pm.

    Antipride diskurs koji se ovdje koristi nije nimalo drukčiji od onoga koji su svojedobno imali rasisti prema crncima. "Ma zamisli, ti crnci su htjeli u javnom prijevozu sjesti gdje hoće! Pa zar ih nismo oslobodili ropsta, šta oni više žele?!" Eto, tako zvuče mnogi ovdje, samo što svoju zadrtost sada usmjeravaju prema pederima. Najtužnije je što će za, recimo, 20 godina isti mentalni sklop proganjati Kineze ili koga već drugog nađu da demonstriraju vlastiti primitivizam.
  35. rijetka ptica17.06.2010. 20:35
    da ne graknete sad, u postu ispod u rečenici "naravno da se svi..."
    fali NE.
    dakle, naravno da se svi NE SLAŽU.
  36. rijetka ptica17.06.2010. 20:33
    @homofob na 2
    ne čitam komentare, ali ako sam tebi pisala i citirala tvoj post, znači da sam tvoje čitala, zar ne?
    nea veze. zaboravi. live long and prosper.

    @antihomofob
    fulala si poantu.
    i vec time sto svrstavas seksualno opredjeljenje uz poremecaj seksualnosti pokazujes nezrelost i netoleranciju.
    drvece i ljudi ipak ne spadaju u istu porodicu, zar ne?
    dakle, da potcrtam, ona nije na sudu zbog toga sto je predavala vjeronauk, vec stoga sto je djecu poducavala medicinskim i pravnim neistinama.
    a to je kaznjivo. it's the law.
    ili cemo se zakona drzati selektivno?

    nikoga ne mrzim, slobodna smo bica i imamo svoja (razlicita) misljenja.
    ovo i jest mjesto na kojem raspravljamo o istima, zar ne?

    naravno da se svi u mojoj okolini slazu s mojim postupcima, razmisljanjima i djelima.
    u onoj mjeri u kojoj se njihovo neslaganje ne kosi s mojom slobodom, neka to i cine.

    da citiram voltairea: "tvoja sloboda da mašeš rukama završava na vrhu moga nosa."
    (shvacam kako ce se ova recenica upotrijebiti sad: "a vi pederi masete i nabijate nam na nos, bla bla bla.")
    stvar je u tome da zbog ukusnog ili neukusnog plakata onaj ko ga gleda nece zavrsiti razbijenog nosa.
    a mnogo veca steta (da ne kazem dublja :D) nastaje sirenjem netolerancije i mržnje, vrijeđanjem čitave skupine ljudi, pozivom na javni linč, i sl.
    u tim situacijama saka koju je zamislio voltaire udara ravno u neciju glavu.

    peace.
  37. homo sum, ...17.06.2010. 17:21
    a ja vjerujem da Hrvatska ima dovoljno "duboko grlo". i što se gutanja tiče, nagutala se već svačega. to što smo od njezine "samostalnosti" do danas prošli nije bila nikakva umjetnost nego tvrda pornjava.
  38. pejzmaj17.06.2010. 17:11
    pederski je ismijavat organe reda, a onda od istih tražit zaštitu na prajdu.
  39. ugasite tv17.06.2010. 16:43
    Ne vjerujem da hrvatska želi gutati i ići dublje neovisno o preferencijama nekih.
  40. frano17.06.2010. 15:51
    Osim što je "Homofob na kvadrat " nastojao biti sarkastičan i piše gluposti u prilogu istog ide i ova neistina koja je usput i nebitna jer se svatko ima pravo boriti za svoje pravo na normalni život, a to je kako je "Najzanimljivije je da članke o LGBTQ osobama uvijek pišu oni koji,kako je vidljivo po nekim rečenicama u tekstu,i sami pripadaju toj grupi ljudi. ". Naime, ne moraš biti obespravljen da bi se borio za pravednost jer se to inače zove društveni angažman, osjeća za društvo u kome živiš.
  41. Milanov đava17.06.2010. 15:47
    IDEMO DUBLJE .)
  42. Milan17.06.2010. 15:44
    Samo malo. Netko kaže: "Gay pride je promoviranje promiskuiteta." Netko dogovara: "A u čemu je problem s promiskuitetom?" Dakle, ne oponira, nego se slaže s prethodnom konstatacijom, ali pitanjem ujedno tvrdi da promiskuitet nije problematičan. Na to pitanje onda ja odgovorim, ali neki se sada prave nevješti.

    Dajte se prvo naučite osnovnim pravilima rasprave. Potpisujte se cijelo vrijeme istim imenom ili nadimkom, točno citirajte i odvojite ono na što odgovarate, i napišite tko je to rekao. Inače to nije rasprava, nego autistično lupetanje.
  43. Srklet17.06.2010. 15:23
    Pa uopće nisam rekao da Prideova kampanja promovira promiskuitet (jer to ne čini), nego kažem da ne vidim u čemu je problem s promiskuitetom. Homofobi, gubite se u besmislu vaše "argumentacije".
  44. lou17.06.2010. 15:15
    'Nasilni elemenat u društvu je problem. Bilo da se radi o skinsu koji tuče prajdaša bilo da se radi o prajdašu koji silom želi biti priznat zbog svojih seksualnim sklonosti. Ja fukam! Ja fukam!'

    ajd razmisli malo, ili tražim previše? mislim da tražim previše.
    milane, daleko više promiskuiteta ima u svakodnevnoj pop kulturi tipa seks i grad nego u ovoj kampanji. odi malo prošeći gradom subotom navečer pa ćeš vidjet šta promoviraju klinke u minjacima koji jedva pokriva klitoris...ah, to su sigurno naučile od franka dote i njemu sličnih :)
  45. Milan17.06.2010. 14:51
    Hmm, problem s promiskuitetom je to što on nije među vrijednostima i pravima koja se, navodno, promovira ovom kampanjom, a niti je sam po sebi uopće vrijednost.
  46. lou17.06.2010. 14:51
    skrlet, usporedba ti je totalno retardirana. ne znam iz kojeg primozga si to izvukao. toliko je jadno to vaše izvlačenje 'agresivnosti' - koja se događa upravo od strane vama sličnih; nad gej tinejdžerima u školi i obitelji, na ulici u obliku raznih sačekuša, i to ona prava agresivnost skrlet dragi koja uključuje šake, palice, zatvaranje u ustanove( o, da i tog je bilo ) i molotovljeve koktele. al ne, gejevi su agresivni jer jednom godišnje prodefiliraju zagrebom i stave tri guzice na plakat..sveprisutne proklete guzice u reklamama za deziće, sladoled i pjenu za brijanje.....gdje to pederi pobjeđuju???? šta to točno gubitnici gube??? a promiskuitet, pa vi koji se brinete za djecu, pogledajte jednu epizodu planetarno popularnog seks i grada, pa ćemo onda pričat o promociji istog...
  47. ugasite tv17.06.2010. 14:40
    Nasilni elemenat u društvu je problem. Bilo da se radi o skinsu koji tuče prajdaša bilo da se radi o prajdašu koji silom želi biti priznat zbog svojih seksualnim sklonosti. Ja fukam! Ja fukam!

    Reklame sve govore. Promiskuitet. Nemoral. Zašto se ne poziva npr na toleranciju? Ovoga puta je stvarno neukusno.

    Kao tinejđeri u američkim filmovima koji postižu smisao svoga života kada nešto pofukaju. Onda su popularni i o njima se priča :)
  48. Srklet17.06.2010. 13:11
    Da, zanimljivo je i da Hrvatska nije tolerantno pustila JNA da je pregazi 1991. godine. Sramota, zar ne?!
    Prozirna homofobna zamjena teza o agresivnim prajdizanima, koji još nikako da počnu tući homofobe u svoj toj pederskoj agresiji.
  49. ugasite tv17.06.2010. 12:55
    Zanimljivo je koliko ima agresije u prajdašima. Traže toleranciju a sami su netolerantni prema drugačijima od sebe.
  50. ime17.06.2010. 12:31
    kakve sad veze ima seksualna ovisnost s pederima i lezbacama???!! to je po onoj logici da sve negativne karakteristike kojih se mozemo sjetiti pripisemo skupini koju ne podnosimo. ma jebite se! to vam i pjesma od glupe lily allen kaze i plakati. jebete se vi sa svojim etiketimam, antigay povorkama, licemjernim podrskama i slicno. idemo dalje (dublje)!!
  51. xxx17.06.2010. 11:42
    Dokazom kako je promiskuitet bolest ovisnosti isti kao i alkoholizam i narkomanija, Parkerovi završavaju svoje djelovanje na tome polju, ali se na njega nastavlja Dr. Patrick Cornes u svome istraživanju iz 1987. godine. On je naime zaključio kako 8% odraslih muškaraca i 3% odraslih žena koje pate od ovog problema.

    Seksualna ovisnost ima jasno prepoznatljive obrasce ponašanja koji često počinju u djetinjstvu i adolescenciji. Poremećaj je definiran štetnim posljedicama seksualnog ponašanja na osobu samu i nesposobnosti osobe da prekine s takvim ponašanjem.
  52. ugasite tv17.06.2010. 11:37
    @Srklet
    sve si rekao... možda ti ne vidiš gdje je problem sa promiskuitetom, ti nemaš dijete a čini mi se da ga i nečeš imati.





  53. Srklet17.06.2010. 10:58
    A u čemu je problem s promiskuitetom? Općenito, u čemu je problem s Prideovim plakatima i Prideom kao takvim? Odgovor je: problem ste vi koji u svemu tome vidite problem. Ja se doista iskreno smijem čitajući te provincijalne, karikaturalne, poluprimitivne i zastarjele stavove koje ovdje širite s idejom ozbiljne rasprave o nečemu što je ostatak zapadnog svijeta već apsolvirao. Izgubili ste, a toga još niste ni svjesni.
  54. ugasite tv17.06.2010. 10:16
    Nazovimo stvari pravim imenom. Gay pride je promoviranje promiskuiteta. Dokaz su parole koje imaju vrlo jasne poruke.
  55. opet pero17.06.2010. 09:51
    Možda se ne treba doslovno hvatati simbola, nego osjetiti energiju iza svega toga...po meni, ta energija nije nimalo agresivna, zaigrana je i duhovita...moje mišljenje.
  56. pero17.06.2010. 09:50
    Sad sam pogledao spot...hahaha, baš je fora...(malo sam se sledio kad sam vidio onaj nožić:E), ali nema u tome ama baš nikakve agresive, prije lagane, razigrane subverzije...Pa i plakat-zašto vas podsjeća na fisting-ta to je samo borbena pesnica...naprijed homići!:)))
  57. pero17.06.2010. 09:40
    Mislim da je Karlo shvatio bit hrvatskog mentaliteta:D

    Nije istina da se po našim (straight) kafićima i disko-klubovima nitko ne drpa...itekako se drpaju, a ja nikad nisam vidio da je netko zbog toga "sankcioniran"...

    Kampanja je provokativna...pitanje je, treba li primijeniti takvu strategiju, ali, ako nas svakodnevno, ama baš sa svih strana, zasipaju implicitini (a često i eksplicitni) hetero sadržaji-čak i reklama za puding izgovara se zavodničkim pojebi-me glasom - ne vidim zašto i lgbtq zajednici ne bi bilo dopušteno isto...Ljudima je svašta bilo čudno i nevjerojatno, dok se nisu navikli...sjetite se samo žena u hlačama...hahaha...

    A da su diskriminirani-jesu. Nitko ih ne voli, neki ih eventualno podnose, ali i takvi bi radije da ih nema...
  58. Purger17.06.2010. 08:19
    Homoseksualci su urbani fasisti. Oni bi u zatvor sve one koje o homoseksualnosti imaju drugaciji stav od njih.
  59. Milan17.06.2010. 07:30
    Astrej: "Pa možda je cilj ove, za mnoge pretjerane i preeksplicitne kampanje, postavljanje "letvice" gađenja kod naše populacije na jednu visoku razinu, tako da jedna obično držanje za ruku dva muškarca ili poljubac u javnosti više ne izazivaju tako veliku konsternaciju i osudu."

    Ako be ovo nekim žalosnim slučajem bilo točno, opet bih rekao da je ta strategija potpuno pogrešna, jednostavno zato što je - negativna. Pobogu, zašto izazivati "gađenje"!? Zašto ne promicati i afirmirati nešto pozitivno?

    Pogledaj, recimo, onu (mom Đavlu milu) sličicu gore, stisnuta šaka i natpis: "Idemo dublje." Misle li autori da je fisting redovita praksa straight populacije? Ili se možda stvarno *namjerno* prikazuju porno-freakovima?
  60. ole16.06.2010. 23:06
    vjeroučiteljica se malo zajebala jer homoseksualnost nije na popisu bolesti već više od 20 godina, otkada je svjetska zdravstvena organizacija tako odlučila. (i ne samo oni) mislim da svi koji ovdje komentiraju to znaju. čitam ove komentare (baš me zabavljaju:) i mogu reći da je ovo još prilično civilizirana rasprava s obzirom da se krećemo u hrvatskom web prostoru, no pogledajte malo večernji, jutarnji i ostale mainstream medije gdje rasprava ide u smjeru: jel ih treba potamanit ili ne? s prosječnim čovjekom na cesti nameće se isto pitanje. uglavnom je odgovor: o da, treba ih potamanit. zato treba podržati pride; jer se bori ZA nešto i nekoga, zato treba podržati Pravo na Grad jer se bori ZA javni interes, i sindikate koji se bore ZA bolje uvjete rada....dok god se vi tamo budete borili PROTIV temeljnih ljudskih prava neće nam se društvo pomaknut ni pedalj naprijed
  61. Homofob na kvadrat16.06.2010. 22:48
    @rijetka ptica

    Ti ne čitaš tuđe komentare jer su autori istih maloumni fašistički homofobi,a sada očekuješ da ja čitam tvoju dvometarsku kobasičastu komentarčinu?Samo sam pročitao prvo rečenicu i odustao sam.Previše je toga nadrobljeno bez imalo mozga i srca.Eto.Sviđa ti se odgovor?

    hvala
  62. antihomofob16.06.2010. 22:18
    @rijetka ptica:

    Dotična vjeroučiteljica je na sudu jer predaje vjeronauk, draga rijetka ptico. Dovoljno o tome.
    Što se tiče svrstavanja ili jesi ili nisi, zbog čega smatraš da bi se ja trebala negdje svrstat??
    Homofob ili ne????
    Ako ja ne odobravam homoseksualnost ili npr dendrofiliju to ne znači da te ljude mrzim. A vama nije mrska misao o mržnji prema svima onima koji se jasno i glasno ne izjašnjavaju kao homofili (ili šta li već)..
    Dakle, nema tu svrstavanja, svak u određenoj mjeri može imat toleranciju prema nekomu (nečemu)..
  63. rijetka ptica16.06.2010. 21:33
    @antihomofob

    oksimoronično, doista, davati si takav nick i ispod istog zaključivati (s upaljenim capslockom) da ti se gadi čitava jedna skupina ljudi, o kojima ne znaš apsolutno ništa..
    dijete.. odrasti.
    a prije toga pročitaj sljedeće:
    ona baba zbog koje si eto tako opravdano se razgnjevila na pederluk u lijepoj li ga našoj..nek je na sudu.
    na sudu je jer ima ODGOVORNOST, kao pedagog i kao osoba koja radi s djecom, jer kao takva u jednoj civiliziranoj i sekularnoj (jao) državi (hmm.. hrvakistan) ne smije djecu podučavati neistinama (usput, ako misliš da je homoseksualnost bolest, predlažem ti da odeš recimo svojoj doktorici opće prakse, ne trebaš tražiti dalje, te da s njom porazgovaraš.) i širiti mržnju. tim gore što je ta persona vjeroučiteljica. nevjerovatni su mi ljudi koji u istoj rečenici upotrebljavaju riječ "kršćanin" i riječ "mrzim". npr. "ja sam kršćanin i zato mrzim pedere". mudrome dosta, neću na latinskom jer ćeš još morati i guglati.
    and fyi, poznajem dosta (obrazovanih) katolika - praktikanata svoje vjere koji nikad, ni u snu, ne bi izjavili takvu izjavu. (ova bagra kaj se u crkvi klanja ko da traži ključeve i mumlja molitve koje ne razumije.. well.. za vjeru je po meni potrebno mnogo više i mnogo dublje osjećanje od takvog primitivizma..)
    ergo: nek je na sudu.
    nadam se da će se pomoliti bogu svaki put kad ubaci karticu u bankomat i skonta da mora platiti sudske troškove.
    isto tako se nadam da joj više nikad neće biti dozvoljeno predavati u državnim školama.
    @onima koji nisu homofobi,ali..
    licemjeri. pročitajte si dantea.
    vi koji koristite omraženu mi rječcu ali.
    ja te volim, ali..
    ja te razumijem, ali..
    ja podržavam, ali..
    crno ili bijelo. i točka. razumiješ ili ne. pošto očito spadate u ovu skupinu "ne", neću vam objašnjavati. uporabom rječce "ali" uskratili ste si mogućnost da išta naučite.

    over and out (and very proud)
  64. rijetka ptica16.06.2010. 21:03
    @homofob na kvadrat
    vezano uz tvoj tekst i pasus "ja ti odgovorno tvrdim da u tih par sati nećeš uopće vidjeti drpanje,trpanje i barenje od tog heteroseksualnog para preko puta tebe.Ljudi jednostavno znaju što se smije,a što se ne smije,što je prihvatljivo,a što je neprihvatljivo,koje su granice dobrog ukusa itd"

    molim te pogledaj moj komentar na
    http://www.h-alter.org/vijesti/mediji/visoka-sola-homofobije

    hvala
  65. astrej16.06.2010. 21:02
    Pa možda je cilj ove, za mnoge pretjerane i preeksplicitne kampanje, postavljanje "letvice" gađenja kod naše populacije na jednu visoku razinu, tako da jedna obično držanje za ruku dva muškarca ili poljubac u javnosti više ne izazivaju tako veliku konsternaciju i osudu.

    U svakom slučaju se o strategiji kampanje može polemizirati, ali negirati ljudima pravo da se ljube u javnosti i da ih se poštuje kao homoseksualce je ono...zaostalo...
  66. homo sum, ...16.06.2010. 20:52
    homofobija je gadna bolest. definicija kaže da je jedna od njezinih osnovnih značajki: sposobnost ograničenog mišljenja.
    o njenim uzrocima znanost još nije izrekla posljednju riječ: nije sasvim jasno u kolikoj je mjeri uzrokovana hormonalnim poremećajem, u kojoj kulturnim, je su li za nju odgovorne isključivo degenerativne promjene u određenim područjima mozga, ili su kognitivni deficiti uzrokovani manjkavim odgojem, odnosno, njegovim potpunim izostankom. ne treba dakako zanemariti ni najnovije studije genetičara koji tvrde da su na tragu "homofobnom genu".
    u svakom slučaju, uzrok toj bolesti nije jedan, zajedno su u igri biološki i psihološki te socijalni uzroci.
    sa socijalnog aspekta zanimljivo je opaziti kako su s tom bolešću (često epidemijskih razmjera) pogođena ekonomski i socijalno nerazvijenija društva, ona s obrazovnom razinom osjetno ispod prosjeka razvijenih zemalja, društva gdje je praznovjerje institucionalizirano i slizano s političkim centrima moći u cilju dokidanja pojedinačnih sloboda i krajnjeg cilja potpune kontrole ljudi.
  67. Milan16.06.2010. 20:14
    "bilo bi pametnije da se kampanja usmjerila na edukaciju oko čega se vodi ta bitka, nego LGBTQ zajednicu prikazivati kao hrpu provokatorsko nakaradnih perverznjaka"

    Nešto slično, iako opširnije, sam napisao na poveznici koju sam dao dolje.
  68. bsimun16.06.2010. 20:12
    @Srklet
    u kojem god vremenu ili godini živimo, ovo nije način na koji se bori za prava, jer se nećete pomaknuti sa mrtve točke (ma u biti, najžalosnije je da i hoćete radi vanjskog političkog pritiska, al ne radi vaših zasluga). ovo je vulgaran ispad koji ne nosi jasnu poruku u sebi. bilo bi pametnije da se kampanja usmjerila na edukaciju oko čega se vodi ta bitka, nego LGBTQ zajednicu prikazivati kao hrpu provokatorsko nakaradnih perverznjaka. definitivno nije način kako se skupljaju simpatije i bodovi konzervativne sredine.
  69. Homofob na kvadrat16.06.2010. 19:16
    @bsimun

    Znam da je besmisleno.Ali tako oni nažalost funkcioniraju
  70. Srklet16.06.2010. 18:49
    Dorino je pederski Tuđman. Njegovo vrijeme je prošlo. Živimo u 2010. godini, gay prava bi trebala biti normalna stvar.
  71. Karlo16.06.2010. 18:39
    Ma za pride treba napraviti ogromnu mega extra feštu nalik onima u europi. Ovjde u Berlinu kreće veliki pride ovaj vikend. Naravno da nosi svoju poruku tolerancije i borerbe za prava, ali i hrpu zabave. To je sve ogoroman biznis i upravo radi toga ljudi postaju tolerantni jer žive od toga... Treba na trgu u zg frknut ludi koncert Severine i sličnih friendly izvođača, staviti štandove s raznim glupostima, kobasicama i sl... pa da vidiš...
  72. antihomofob16.06.2010. 18:37
    Evo čitam danas cili jebeni dan ovaj halter i ostala sranja, tportal, ne znam upoće šta bi mislila, tren bi pederima dala podršku pa tren nebi. Onda pročitam da je vjeroučiteljica na sudu zbog izjave da je homoseksualnost bolest!!!

    ej, zenska je na sudu zbog toga!!! PA DI OVI SVIT IDE!!!
    i ONDA JEDNOSTAVNO ODLUČIM DA NEMA ŠANSE DA IH PODRZIM JER MI SE ZAPRAVO S OVIM AGRESIVNIM STAVOM GADE!!


    Dakle, i opet naravno - nisam homofob - al ovo šta oni rade je gadno da ne može gadnije
  73. Milan16.06.2010. 18:24
    Đavle, meni se čini da tebi više paše ona stisnuta šaka s porukom: "Idemo dublje" :-)
  74. Dodaj komentar16.06.2010. 17:33
    Možda Dota uopće nije peder. Možda se čovjek jednostavno osjeća ugodno dok ga se ugnjetava. Najbolji katalizatora za prikazati se ugnjetavanim jest proglasiti se pederom i 'trpjeti nepravdu od države i društva'. Posao je tim privlačniji ukoliko im kapne neka para od Sorosa i ekipe...

    Patnja je ovdje očito dobar business koji sudjeluje u našem BDP-u. Šteta što Vlada to ne prepoznaje.

    Možda bi ga Gilbert and George u nekom os svojih radova mogli prikazati kao 'Suvremenog Isusa Krista' – najvećeg patnika od Nove ere naovamo?

    Čak bi možda i prezime mogao komercijalizirati: D.O.T.A. kao Defense Of The Ancients
  75. bsimun16.06.2010. 17:19
    @Homofob na kvadrat
    Ako nisi sa nama, onda si protiv nas. Besmisleno.

    @Skrlet
    Naprotiv, al drugačije se nisam mogao izraziti. Na kraju krajeva, i sam Dorino je rekao da Pride više nema smisla, jer se radi o samopromociji individualaca, zar ne?

    Jumbo plakati su najagresivniji način oglašavanja i isto kolko mi smeta polugolo žensko tijelo (npr. miss universe) smetaju mi i 3 gole guzice u krupnom kadru sa dvosmislemim porukama gutanja i duboke penetracije. Stvar dobrog ukusa, ja ne lajkam. Znam da se svaki put želi izprovocirati ova zatupljena sredina, al čini mi se da se ovaj put ta granica prekoračila. I naravno da će provokacija izazvati reakciju i naravno da će biti negativna.
  76. Srklet16.06.2010. 16:51
    Nekima je problem što pederi više ne cvile. Homofobima, jel.
  77. Homofob na kvadrat16.06.2010. 16:51
    http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/73139/Bizarnosti-na-sudenju-vjerouciteljici.html

    Sanja Juras i njezina "udruga",poslije Franka Dote,spadaju u najiritantnija zanovijetala u Hrvatskoj.Samo pročitajte ovu lakrdiju od suđenja

    @bsimun
    Ti si homofob.Ako nisi s njima,ti si homofob.Nema rasprave.Homofob si i točka!
  78. bsimun16.06.2010. 16:43
    Dorino je davno istu stvar radio, samo što je to onda imalo smisla. Nije bilo dana da ga nije bilo na TV-u, cvilio je za svaki krivi pogled. I puno je napravio na temu tolerancije i prihvaćanja. Ljudi su počeli shvaćat neke stvari.

    Ovo što se sada želi napraviti meni nije jasno (i odjebite sa tom etiketom da sam odmah homofob), al to je stvarno provokacija bez ukusa. Stvarno mi je žao što se nitko ne usudi iz civilnog društva prozvat odgovorne iz straha da će odmah biti linčovani. Postaju nedodirljivi.
  79. Svejeb na kvadrat16.06.2010. 16:23
    Treba više voditi ljubav...bez obzira na preferencije. Bolje će te osjećati, dragi homofobi.
  80. indeed16.06.2010. 16:23
    Je l' taj Dota u utrci za guinnessovu knjigu rekorda u kategoriji 'Najzlostavljaniji peder na svijetu'?

    Njega vjerojatno ugnjetavaju i dok u lokalnom dućanu kupuje kefir.
  81. Milanov đava16.06.2010. 16:14
    Milane, baš je cakani ovaj cajac na slici :) Zar ne ? Mljac, mljac...
  82. rijetka ptiva16.06.2010. 15:39
    @omofob

    "Kako je to moguće u jednom liberalnom gradu Zagrebu?"

    glupost na kvadrat, rekla bih, pa tek potom homofobija na neku potenciju.
  83. ime16.06.2010. 15:11
    ma lako za homofobe, s njima bar znas na cemu si, ali ovo sto lugovic govori je najobicnija gadarija. cijeli njegov diskurs me podsjeca na famozno izjednjacavanje rukovanja i guranja prsta u anus. i zasto je sankcionirao redare ako smatra da nema razlike izmedu seksualnog odnosa i ljubljenja. jao, koje proseravanje!!! jbga, lugovic je valjda kao pravi poslovni covjek procijenio da mu vecina gostiju ipak nije gay friendly. ovo jednako tako vrijedi i za kolaz.
    na obljetnici zelene akcije sam po prvi put vidjela dva frajera da se ljube u javnosti. bas mi je bilo drago kad sam skuzila da to uopce ne izaziva nikakve tenzije kod prisutnih ljudi. naravno, tu i tamo bi netko rekao: gle, tamo se dva frajera ljube. no to nije nista neobicno jer tako nesto ne vidamo bas svaki dan, tako da ja mislim da je skroz normalno da ljudi na to ukazuju. al to je bilo sve, nastavili bi dalje plesat, razgovarat, pit i zajebavat se. jbte, bilo je nestvarno :))
  84. stalni gost16.06.2010. 14:43
    Dobro homofobe, što nije uredu sa plakatima? Izbor boja? Osvijetljenje? Simetrija i proporcija? Što te toliko smeta?
  85. Milan16.06.2010. 14:38
    Na ovu temu sam sve već rekao ovdje:

    http://www.h-alter.org/vijesti/mediji/visoka-sola-homofobije
  86. Homofob na kvadrat16.06.2010. 14:23
    @stalni gost

    Nemam nikakav problem,a kamoli da me za pedere veže patološka mržnja.Da je tako,sudjelovao bi na anti-gay prosvjedu,a nemam nikakvu namjeru pojaviti se tamo jer ti mladići za cilje imaju revitalizaciju nekih propalih fašističkih ideologija.Na pedera nikada ne bi ruku dignuo.Isključivo mi smetaju fašisti kao što je Dota i ovi neukusni plakati i spotovi koji ne šire nikakvu toleranciju i suživot.Samo pogledaj riječi pjesme Lilly Allen koju je ekipa s Pridea preuzela kao svoju službenu himnu povorke.Mi želimo toleranciju i suživot,ali mrzimo sve koji ne dijele naša mišljenja.Kakav paradoks.I takvi neka se stjeraju u onu stvar,kažu LGBTQ aktivisti.Stvarno pohvalno.Jad jada.
  87. stalni gost16.06.2010. 14:12
    Homofob na kvadrat ti isto, čini mi se imaš nekakav problem, rekao bih patološka mržnja. Ako to nije onda je mržnja obična i pomalo frustracije.
    Oni zbilja jesu ugroženi kao seksualna manjina na više razina.
    Ali, pokret kao i svaki pokret, koliko god da je pravedan i dobar, uvijek se pojave nekakvi paranoični ekstremi poput Dote i ekipe koje vide neprijatelje i ugrozitelje ispod svakog kamena, pa su na primjer, u stanju i druge homoseksualce optužiti da su homofobi a sami se preobražavaju u nekakve egzibicioniste i ne prezaju pred puno čega.
    Nažalost, malo je i premalo umjerenih i odmjerenih ljudi sa empatijom i razumjevanjem bilo gdje a ponajmanje među aktivistima iz prostog razloga jer im to nije u interesu, oni su fokusirani na svoj sveti cilj i na pronalaženje vanjskih i unutrašnjih neprijatelja...
  88. Homofob na kvadrat16.06.2010. 14:04
    @stalni gost

    Zaputi se na piće u bilo koji popularni dio grada Zagreba,recimo Tkalča,Importanne(tamo kod Iblerova trga),sjedi u birc,naruči piće i polako ga ispijaj par sati.Pri tome dobro obrati pažnju na ljude oko sebe,pogotovo na neki heteroseksualni par.Ja ti odgovorno tvrdim da u tih par sati nećeš uopće vidjeti drpanje,trpanje i barenje od tog heteroseksualnog para preko puta tebe.Ljudi jednostavno znaju što se smije,a što se ne smije,što je prihvatljivo,a što je neprihvatljivo,koje su granice dobrog ukusa itd.Samo Dota to još ne razumije.Ne znam u kojem gradu Dota živi.Po njegovom,on jadni bogec konstantno biva teroriziran od heteroseksualne homofobne većine,koja u pola bijela dana skoro pa,u kafićima,vrši bludne radnje naočigled ostalih zaprepaštenih gostiju.Da se sa curom drpaš u kafiću ili disku,svakako bi bio upozoren da to nije primjereno.I ja ti mogu navesti nekoliko primjera.Ali ljudi to ne rade,jer se uopće ne žele izvrgnuti takvim upozorenjima.Ulica je potpuno druga stvar.Briga mene ako će mi se Dota i njegov dečko u 3 ujutro trpati u mojem haustoru.Apsolutno me to ne zanima.Ali je neprihvatljivo proturati teze o konstatnom šikaniranju LGBTQ osoba u gradskim kavanama kada dragu/dragog žele pomilovati po spolnom organu.Miki je dobro uočio da se ljudi boje uputiti kritiku na račun ovih katastrofalno odvratnih plakata jer ćeš odmah biti označen kao homofobni fašist.Sva sreća,oni su manjina,a rijetko kada je manjina uspjela većini nametnuti svoje perverzije.Nije mi jasan onaj Šime Lučin koji se konstantno skriva iza saborske fotelje i kao nekog heteroseksualnog braka.Izađi Šime,priznaj da si imao bliski kontakt s Dotom,ponosno ponesi zastavu duginih boja na čelu povorke ponosa i amen božji.Rijetko tko se osvrnuo na ovaj prigodni spot Zagreb Pridea.On mnogo govori o tome kako LGBTQ manjina shvaća svoj položaj u društvu
  89. Srklet16.06.2010. 13:37
    Pederi su pobijedili.
  90. stalni gost16.06.2010. 13:18
    Miki, nemožeš im prigovoriti ni za plakat jer ćeš onda biti također homofob :)

    Ma nesmiješ niti krivo pogledat - homofob!

    Kao onaj Seinfeldom strinc iz New Yorka koji konobara optužuje za antisemitizam jer mu je donio prevruću juhu....
  91. Miki16.06.2010. 13:14
    Čudi me da autorica nije uputila niti jednu kritiku na njihove plakate, kao da su svi uplašeni uputiti bilo ikakav prigovor LGBT zajednicama. Jebote, jadni su.
  92. peder na petu potenciju16.06.2010. 13:14
    MI SMO POSVUDA!
  93. peder na petu potenciju16.06.2010. 13:10
    19.6.
    Homofobi, čekamo vas!
  94. stalni gost16.06.2010. 13:05
    Simptomatično mi je kako svaki pokret vremenom ode u neki ekstrem.

    Kao prvo, ja sam svim srcem i dušom za jednakost bez obzira na sva i za sva prava, te također imam jako puno homoskeksualnih prijatelja što ženskih što muških i držim da svi moraju ista prava, te također podržavam i tu pride povorku.

    Ali nemojte pretjerivati i nemojte srati. Ako je meni zabranjeno nešto i ako ću ja biti upozoren da se upristojim, zašto to nebi vrijedilo za Franka Dotu ili nekog trećeg? Što sad, ako je dotični gospodin homoseksualac a isti su ovoj državi kao što vidimo, ugroženi, da li to znači da je njemu dopušteno i nepristojno ponašanje?
    Ako se upozori onda smo mi homofobi, pa krasno, tako možete dobiti što god želite. Dođete u nepušački birc, zapalite i ako vas neko upozori - homofob.

    Vi aktivistie me često podsjećate na razmaženu djecu koja nije dobilo igračku koju želi, treba vam nekad reality check...
  95. Homofob na kvadrat16.06.2010. 12:35
    ''Bi li se dopustio antiženski skup, na kojem bi se žene vrijeđalo i pozivalo na njihovu eliminaciju, i to na Dan žena, 8. ožujka'', pita se Franko Dota, jedan od organizatora Zagreb Pridea,

    Dota je iritantno naporan s upornim dokazivanjem svojih perverzija koje ničime ne mogu biti potkrijepljene.Nikada mi neće biti jasno odakle vadi ove famozne usporedbe.Kada se spominje LGBTQ zajednica u Hrvatskoj,ime Franka Dote je neizostavno u bilo kojem kontekstu.Tako možemo čuti i pročitati da je Dota doživio ovo,Dota se susreo s ovim,Dotu silovala dva redara nogom od stolice dok je njegov dečko to morao gledati i ništa nije mogao poduzeti,Dota izviždan u saborskim hodnicima,Dota dobio šamar od redara jer je obukao suknjicu za izlazak,Dota ovo,Dota ono.Dota je,to odgovorno tvrdim,najpopularniji peder u Hrvatskoj.Kako najpopularniji peder doživljava tako često verbalne i fizičke napade?Kako je to moguće u jednom liberalnom gradu Zagrebu?Ove plakate ne želim komentirati jer su naprosto uvreda dobrom ukusu i ćudoređu.Policajac s dildom u ruci odašilje poruku da Hrvatska to može progutati?Odvratno!Dvije polugole spodobe reklamiraju Mediteran kakav zapravo jest?Još odvratnije!Najzanimljivije je da članke o LGBTQ osobama uvijek pišu oni koji,kako je vidljivo po nekim rečenicama u tekstu,i sami pripadaju toj grupi ljudi.
Dodaj komentar

POSLJEDNJE VIJESTI IZ RUBRIKE

08.02.

Neustavna zabrana istopolnih brakova

Američki savezni sud u San Franciscu presudio je da je osporena zabrana istopolnih brakova u državi Kaliforniji neustavna

07.02.

Ponovno suđenje beogradskim anarhistima

Nakon ukidanja oslobađajuće presude beogradskoj šestorci za navodni napada na grčku ambasadu, proces je ponovno pokrenut

01.02.

Najsmrtonosnija godina za izbjeglice

Više od 1500 osoba utopilo se ili je nestalo u Sredozemlju 2011. godine, objavilo je Visoko povjereništvo UN-a za izbjeglice (UNHCR)

31.01.

Štrajkaši Jadrankamena žele novu tvrtku

Radnici Jadrankamena iz Pučišća na Braču, koji su u općem štrajku, pokrenuli su aktivnosti na utemeljenju nove tvrtke za koju će od države tražiti da joj dodijeli koncesiju za vađenje kamena

27.01.

Nužno je dokidanje duple smjene

Višnja Ljubičić: Žene ne mogu biti aktivne u političkom i poslovnom svijetu dok god odrađuju duplu smjenu - na poslu i kod kuće.

25.01.

Svaka treća osoba ili nezaposlena ili ispod granice siromaštva

Međunarodna organizacija rada sumnja da će nezaposlenost početi padati prije 2016. te ujedno očekuju još jednu recesiju razvijenih zemalja u prvoj polovini ove godine

24.01.

Privedite pravdi odgovorne za ubojstvo Milana Levara

Desetak aktivista Amnesty Internationala jučer su Jasmini Dolmagić, zamjenici državnog odvjetnika, uručili pisma i peticiju građana kojom se traži razrješavanje slučaja ubojstva Milana Levara